Hufiec Puck

Importer części samochodowych
Części do samochodów niemieckich w hurtowych cenach.
Podzespoły do aut niemieckich
Hurtownia części do samochodów takich jak BMW ,VW itp.
Transport i specdycja
W kierunkach Niemcy -> Polska ; Polska ->Niemcy

W SMSie siła

Dzisiaj tylko bardzo nieliczne osoby nie mają telefonów komórkowych. Posługują się nimi i dzieci, i nastolatkowie i dorośli oraz – coraz częściej – osoby starsze. Jest to więc świetny sposób dotarcia do osób zainteresowanych z pewnymi informacjami, a nawet całymi newsletterami.
Kampanie sms newsletter są wygodne dla odbiorców. Wiadomość tekstową można bowiem przeczytać w dowolnej chwili po jej otrzymaniu i to w każdym miejscu, w którym ma się ze sobą telefon. To przewaga nad newsletterem typowo przeznaczonym na e-mail, bo jednak nie każdy ma dziś smartfon ze stałym dostępem do swojej skrzynki pocztowej. Dodatkowo w wielu takich skrzynkach newsletter może od razu być potraktowane jako SPAM, wylądować w adekwatnym folderze, nigdy nie otwieranym przez właściciela lub wręcz nie przepuszczony przez filtry.
Newsletter wysłany SMSem dociera do osoby zainteresowanej, gdziekolwiek by ona nie była. I można go przeczytać wielokrotnie oraz pokazać w łatwy sposób znajomemu, który też można być zainteresowany jego treścią. Trzeba tez pamiętać, że „otwieralność” SMSów to jakieś 99% – to znacznie więcej, niż analogiczne zjawisko wśród wiadomości e-mail od osób i podmiotów innych, niż znajomi, pracodawca, czy rodzina adresata.
Kampanie sms newsletter przynoszą coraz lepsze rezultaty. Wiadomość smsm jest ze swojego założenia krótka, nie nuży więc czytającego, który zyskuje krótką, ale skondensowaną wiadomość o czymś istotnym.
Istnieją już systemy pozwalające na organizację kampanii smsowych i bardzo to ułatwiające.
Aby myśleć o takiej kampanii, trzeba mieć już pewną bazę potencjalnych odbiorców. Kolejną sprawą jest przedstawienie konkretnej, ale koniecznie jasnej dla odbiorców, mieszczącej się najczęściej w 160 znakach. Kolejna sprawa, to pora wysyłania SMSów. Abolutnie wskazane jest unikanie godzin nocnych, czyli koniecznie mieszczących się w przedziale 22.00-06.00. Natomiast, stawiając na najlepszy smak kontaktowania się z adresatami, można nawet założyć, że newslettery w SMSach wysyła się w godzinach 08:00 -20:00